Set Kecantikan Kulit Shaklee

Set Kecantikan Kulit Shaklee

Assalammualikum semua hari ni nak share tentang set kecantikan kulit shaklee yang menjadi permintaan rakyat malaysia masa kini.

Kulit yang cantik adalah impian setiap orang, lebih-lebih lagi kaum hawa. Kulit yang kusam, tak sekata, berjerawat dan pori-pori luas memang majoritinya akan melanda kita bila usia dianjak saban tahun. Untuk mengatasi masalah ini beralihlah kepada set kecantikan kulit Shaklee untuk wajah cantik berseri.

Apa yang ada dlm set kecantikan kulit Shaklee??? Jom kita tengok...

Peranan Vitamin E dalam kecantikan kulit:
  • Menjaga kesegaran dan keremajaan kulit
  • Melindungi kulit dari sinar ultra-ungu
  • Menjaga kelembapan kulit
  • Menghapuskan radikal bebas yang merosakkan sel

Peranan Vitamin C dalam kecantikan kulit:
  • Sebagai antioksidan kuat yang melindungi kulit daripada pencemaran udara dan sebagainya
  • Merangsang pembentukan dan peningkatan produksi kolagen kulit, yang akan menjaga kekenyalan, kelenturan, serta kehalusan kulit
  • Mencerahkan kulit

 Peranan Vitamin B Complex dalam kecantikan kulit:
  • Sebagai pelembap
  • Mencegah pigmentasi
  • Melambatkan tanda penuaan
  • Mengubati jerawat

Kombinasi Vitamin E, B Complex dan Vitamin C menghasilkan:
  • Mengurangkan kedutan dan pembentukan garis-garis halus
  • Mencegah penuaan
  • Menjadikan kulit lebih kenyal
  • Mencerahkan kulit
  • Menjaga kulit dari sinaran UV
  • Mengurangkan parut jerawat
  • Menjadikan wajah bersinar dan bermaya
  • Menjadikan kulit wajah lebih cerah dan kemerahan
  • Menjadikan wajah lebih berseri
Memang best kombinasi set ni.saya juga masih mengamalkan set ni hampir 2 tahun.saya mengalami masalah kulit yang amat serius.macam-macam produk saya cuba tapi tak berkesan. beribu juga saya habis kan wang untuk rawatan kulit di spa. tapi hasilnya tetap sama malah makin teruk.

Akhirnya saya terjumpa Set Kecantikan Shaklee ni. Selama 6 bulan saya konsiten dengan set ni, dan hasilnya wooowww. Rasa macam nak lompat bintang.

Selepas melihat hasilnya saya mengambil keputusan untuk menjadi Pengedar Sah Shaklee dan berkongsi kebaikan kepada semua orang diluar sana. saya nak mereka yang mengalami masalah yang sama saya, tampil yakin cantik berseri dan mempunyai kulit yang sihat.

Sebelum saya tunjuk gambar saya sebelum dan selepas mengamalkan set ni ,saya nak share dengan kawan-kawan sebuah video kisah tersalah mengunakan produk kecantikan yang mengakibatkan wajah berjerawat , bernanah, dan tidak berseri.

Apa lagi jom lah kita tonton vedio ini untuk mendengar kesengsaraan 7 tahun wanita ini. 




Cara Elakkan Jerawat Di Muka Dengan Cepat Lepas 7 Tahun Terseksa! from iReach HD on Vimeo.

TESTIMONI SET KECANTIKAN SHAKLEE

TESTIMONI DIRI SENDIRI.ANDA PERCAYA,ANDA BERJAYA



Saya percaya untuk mencapai wajah cantik berseri adalah lebih baik kita rawat dari dalaman kulit. Konsepnya mudah. Apabila dalaman sihat, maka luaran pun akan menjadi sihat dan cantik berseri. 
 Betul tak?

Jadi jangan membuang masa mencari produk pencuci dan kecantikan wajah untuk luaran jika dalaman kita tidak dirawat terlebih dahulu. Mulai sekarang kita rawat wajah kita dari dalam kulit dengan set kecantikan kulit Shaklee. 


HARGA?
MURAH JER DAFTARLAH SEBAGAI AHLI,
JADI LAH SALAH SEORANG DALAM GROUP


HARGA NYA LEBIH JIMAT..
ANDA DAH LAMA RASA INGIN MENJADI AHLI SHAKLEE?
ANDA NAK JIMAT DENGAN PEMBELIAN PRODUK SHAKLEE?
SAMBIL-SAMBIL GUNA PRODUK DAN DAPAT BONUS BERUPA CASH BACK?

Ingin menjadi sebahagian dari kami?
Anda mahu jadi ahli shaklee dan nikmati potongan hebat 15% - 20%?
ANDA ingin mengetahui cara daftar shaklee?
Mudah sahaja hanya klik di sini:

------------------------------------------------------------------------------------------------

Produk ini bukan bertujuan mendiagnos,merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit Pertanyaan,
konsultasi dan order boleh hubungi saya di:

jika berminat anda boleh terus pm saya
FB nurul nurshida rosnan (KLIK SINI)
FB nurul nurshida vitamin (KLIK SINI)
ATAU SMS/WHATAPP/WECHAT/TELEGRAM
019 6550749



0 comments:

Catat Ulasan