Krim Herbal Blend Shaklee Merawat Masalah Kulit Kering , Tumit Merekah , Dan Merawat Ruam Kulit

 "Dulu tumit kaki saya kering dan ada kulit keras yang mendatangkan rasa sakit. Tapi bila saya selalu sapukan krim pelbagai ni, tumit kaki saya kembali lembut dan sihat" - Puan Erra, Kluang

"Saya beli krim ni untuk anak saya yang ada masalah ruam.. Ada terbaca krim ni untuk pelbagai masalah.. Jadi saya sapu kat bahagian kaki.. Baru pakai 2-3 kali, kali dah rasa semakin lembap.. Kulit keras pun dah berkurang." - lydia amira, Johor Bahru

"Krim ni memang betul la pelbagai kegunaan, sebelum ni saya beli sebab chicken pox, 2 hari je dah kecut.. Pastu saya sapu kat kaki, tumit kasar pun jadi lembut.. Terima kasih kak A'thirah Aider yang recommend krim ni.." - Aiza Marnie, Kedah

Krim yang menenangkan ini telah diuji secara klinikal di mana ia dapat melembutkan kulit yang kasar dan pecah-pecah pada lutut, siku serta tumit kaki.

Ianya Dingin, bermentol dan tidak berminyak. Diperbuat daripada estrak herba semulajadi yang menenangkan termasuk sage, horse chestnut yarrow dan rosemary.

Kebiasaanya, krim ini menjadi pilihan ibu-ibu yang mana anak mereka mengalami masalah ruam. Ramai dari ibu-ibu ini memberi feedback yang positif dalam 3-7 hari penggunaan.






 Herbal Blend Multipurpose Cream atau dikenali sebagai Krim Ajaib Serbaguna mampu :


✅Melembutkan kulit / tumit kasar 
✅Merawat ruam susu / ruam panas / ruam lampin / muka / kepala 
✅Menghilangkan luka dan merawat eczema 
✅Melegakan gigitan serangga / nyamuk 
✅Merawat kulit gatal 
✅Menghilangkan parut jerawat / parut chicken pox 
✅Losyen harian untuk kulit kering 
✅Krim urut badan lenguh 
✅Merawat kesan luka melecur 
✅Melegakan badan / kepala ketika tidak sihat

Mari teman-teman baca apa kata pengguna-pengguna yang dah cuba krim ajaib ni 


Bagaimana untuk mendapatkan Krim Ajaib Pelbagai Kegunaan ini? Hubungi Kak Yong ya.
Pengedar Shaklee Selangor Dan Kuala Lumpur
whtapp 019 6550749

"Anda ingin menjana pendapatan bulanan sehingga 4-5 angka??.. Ingin membantu suami anda dari segi kewangan?? Ayuh, saya alu-alukan kedatangan anda.. Hubungi saya dengan segera.. Anda hanya perlu melakukannya secara online."

0 comments:

Catat Ulasan