Vivix Shaklee Membantu Merawat Penyakit Kronik Seperti Penyakit Buah Pinggang

VIVIX SHAKLEE MEMBANTU MERAWAT PENYAKIT KRONIK SEPERTI PENYAKIT BUAH PINGGANG
.
Ramai salah anggap vivix ni ubat. Sebab kandungannya yang mampu melawan penyakit kronik. Tak, bukan..salah anggapan macam tu  Vivix bukan ubat, tapi vivix lebih kepada sejenis makanan tambahan / supplement berbentuk cecair.
.
Apa yang membuatkan makanan tambahan ni boleh bantu penyakit kronik?
.
Of course la sebab kandungan RESVERATROL nya
.
Resveratrol dalam vivix berkemampuan untuk melawan penyakit kronik dan bertindak memperbaiki serta melindungi sel pada tahap DNA.
.
Mitochondria di dalam sel dalam badan kita ni bertindak menghasilkan tenaga untuk fungsi semua organ dapat berjalan dengan baik. Tapi kalau kecekapan mitochondria ni menurun, tenaga dalam sel pun akan berkurang.
.
Bila tenaga dalam sel berkurang, ini akan menyebabkan sel-sel boleh mati, dan of course bila sel mati, ORGAN PUN AKAN GAGAL BERFUNGSI
.
Macam ni lah gambaran bila seseorang mengidap sesuatu penyakit. Saya ambil salah satu contoh sakit buah pinggang.
.
Sakit buah pinggang selalu mesti kena lalui proses dialisis, dan tak boleh makan ubat banyak2 kan, sebab nanti buah pinggang lebih terbeban. Tapi, selain dialisis, tahu tak dengan consume vivix, in shaa Allah boleh bantu kurangkan masalah sakit buah pinggang. In shaa Allah VIVIX TAK SAMA macam makan banyak2 jenis ubat tu
.
VIVIX SANGAT BOLEH DIJADIKAN IKHTIAR untuk membaiki kesihatan buah pinggang. Walaupun sedang menjalani dialisis, masih boleh ikhtiar dengan vivix dalam masa yang sama. In shaa Allah tak akan membebankan buah pinggang atau tidak akan meninggalkan kesan sampingan buruk pada kesihatan tubuh badan kita.
.
Sebab vivix ni supplement 100% semulajadi, tidak mengandungi bahan kimia berbahaya.
.
Kalau anda salah seorang pesakit buah pinggang, jangan tangguh-tangguh lagi untuk cari penawar lain. Tindakan segera wajib diambil sebab once buah pinggang kita rosak, ia akan terus rosak dan akan melibatkan masalah lain timbul seperti kencing manis, tekanan darah tinggi, masalah anemia, kolesterol, kekurangan vitamin D, fosforus dan kalsium.
.
Bagi Saya, penawar dengan VIVIX sangat hami sarankan. Buah pinggang yang rosak mungkin tak akan dapat dipulihkan kembali secara 100%, tapi..peluang untuk membaiki dan mengelakkan dari melarat tu masih ada
.
Jangan mudah putus asa. Allah akan sentiasa bersama hambaNya yang sabar dalam berusaha 








Untuk mendapatkan penjimatan berganda, anda boleh daftar sebagai ahli shaklee . anda akan mendapat penjimtan sebanyak 15% - 25% jika daftar sebagai ahli shaklee. untuk keterangan lanjut berkaitan produk dan perdaftaran keahli, boleh terus hubungi saya atau whatapp ke no. 019 6550749.

1 comments:

  1. makanan tambahan yg luar biasa,ampuh dan sesuai utk semua golongan menikmati kesihatan yg total.

    BalasPadam