set kecantikan shaklee memang SUPER POWER ..


MACAM CANTIK JE !!!!MACAM COMEL JE!!
NANTI DULU!!BACA SEHINGGA HABIS!!

set kecantikan shaklee memang SUPER POWER ..

ESP + VITA C + VIT E


ESP – diperbuat daripada non-GMO (genetically modified organism) soya yg lengkap dengan 9 asid amino penting yg tidak boleh dihasilkan oleh badan kite. Sel kita diperbuat daripada protein dan ESP membantu untuk menghasilkan sel yang sihat, menggantikan sel kulit yang sudah mati serta membaiki struktur kulit semula.Nota : ESP membantu penyerapan vitamin lain dengan LEBIH CEPAT berbanding tanpa pengambilannya.

Vitamin C – Antikoksidan yg berfungsi utk melindungi antioksidan lain. Ianya juga bertindak melambatkan proses kerosakan oleh radikal bebas yg menjadi punca kemusnahan kolagen serta masalah kulit kering, kedut serta garis penuaan.Vitamin C juga bertindak melindung & membaiki kulit. Selain itu, Vitamin C adalah bahan utama dlm sintesis kolagen.

Vitamin E – Merupakan antioksidan yg powerful. Bertindak meneutralkan radikal bebas serta mencegah proses penuaan daripada berlaku. Kajian menunjukkan pengambilan vitamin E untuk jangka panjang akan dapat mengurangkan sunburn akibat dedahan kepada sinaran UV. Cuma ianya akan membantu untuk mendapatkan kulit yang sihat jika mengambil vitamin antioksidan secukupnya. Selain itu, Vitamin E akan membantu Vitamin C utk berfungsi dgn lebih lengkapnya.

NURUL SHARE SET KECANTIKAN SHAKLEE YG NURUL AMAL KAN. SELAMAT MENCUBA

SEBARANG PERTANYAAN BOLEH
SMS 017 5878940
WHTAPP 019 6550749
 
dariku sebagai testimoni SET KECANTIKAN SAHKLEE
 

0 comments:

Catat Ulasan