set kurus shaklee


Assalamualaikum...


Wow!!! Seorang ibu yang menyusukan anaknya boleh menurunkan berat badan sebanyak 30 kg dalam jangkamasa setahun. Bukan senang untuk menurunkan berat badan sewaktu proses menyusukan anak walaupun sebenarnya proses penyusuan itu sendiri boleh membantu sesetengah ibu kembali kurus.
Ramai ibu-ibu yang cepat berasa lapar apabila menyusukan anak dan ramai juga yang makin berselera untuk makan. Dan disebabkan itulah ramai ibu mula risau bila badan makin mengembang bagai dipam-pam.
Sebenarnya ibu-ibu yang menyusukan anak sangat tidak digalakkan untuk diet makanan kerana dikhuatiri menjejaskan nutrisi untuk anak yang disusukan. Walau bagaimanapun dengan pengambilan suplemen daripada shaklee, ibu-ibu tidak perlu lagi risau kerana suplemen ini bukan sahaja membantu ibu kurus tetapi turut memenuhi nutrisi harian ibu malah susu badan juga meriah.
testimoni pengguna yang telah menggunakan set kurus shaklee.. beliau mengambil makanan tambahan..esp (protein), alfafa, lecithin untuk pecah lemah dan omega guard.. alhamdulillah beliau berjaya kurus.

Suplemen yang beliau ambil..sesuai untuk anda yang sedang breastfeeding dan jika anda tidak menyusu pon boleh amalkan...

Nak cuba? boleh hubungi saya untuk dapatkan harga yang ISTIMEWA

Dengan mengambil set menyusu + omega, ibu ini berjaya kurus kembali. Menyusukan anak bukan lagi halangan untuk kurus dan mendapatkan berat badan impian. Dengan pengambilan set menyusu + omega, anda boleh langsing tanpa menjejaskan misi penyusuan anda. Pengambilan omega bukan sahaja bekalkan dha n epa malah membantu membakar lemak serta mengawal selera makan.




Pn. Atikah ini berjaya menurunkan berat badan sebanyak 20kg selepas mengamalkan ESP selama 4 bulan dan beliau juga masih menyusukan anaknya. Hebat bukan...

Melalui pengalaman saya sendiri sewaktu mengambil ESP sebagai suplemen untuk breastfeeding, ESP ini memang menyebabkan saya rasa tidak lapar dan rasa kenyang yang lama. Memandangkan berat badan saya sudah ideal, sememangnya saya tidak mahu menurunkan berat badan tetapi dengan pengambilan ESP ini berat saya turun juga 2kg. 
 "Masalah kegemukan memang menghantui diri saya sejak dari zaman remaja hinggalah kepada umur 30 an ni....Pelbagai ubat-ubatan, murah dan mahal telah saya cuba...termasuk slimming center yang memakan ribuan ringgit....berat memang la turun tapi sekejap jer, bila makan je berat naik balik...sampai saya jadi takut hendak makan....susah hati....tekanan darah tinggi pun melambung2 bila badan naik ni.....tapi sekarang semua tu takde masalah lagi...Shaklee telah menjadi penyelamat kepada saya......Herblax, Alfafa, Omega, Lecithin dan esp membuatkan saya sentiasa tersenyum......sambil slimkan badan kulit pun jadi cantik......ubat darah tinggi pun saya dah tak ambil lagi sejak ambil supplement ni......toxin dalam badan pun dah takde.......walaubagaimanapun saya masih belum berpuas hati dengan berat ni lagi.....insyaAllah, dengan Shaklee saya tak perlu risau lagi......berat 89 tapi saya hilang inci yang sangat banyak.....Alhamdulillah......." - Pn. Musliana Mustafa
Nak kurus juga? Ada kekangan budget? Jangan risau, hubungi saya dan saya akan syorkan mengikut budget anda.

sms or call 017 5878940
whtapp 019 6550749

0 comments:

Catat Ulasan