pengedar sah shaklee ampang selangor


Drum roll...mengumumkan saya NURUL Pengedar Shaklee Ampang.
 
 
Menyediakan perkhidmatan COD ANYTIME! Maklumlah sebab sudah bergelar WAHM (working at home mom). Dan takde masalah nak hantar Shaklee ke sana ke mari.

[SHAKLEE UNTUK COD ORANG AMPANG..UKAY PERDANA.. WANGSAMAJU .. KERAMAT.. BATU CAVE..GOMBAK..KG. PANDAN !!!] Dan kawasan-kawasan yang berdekataan dengannya .

Kami Keluarga Shaklee


Hubungi saya untuk dapatkan produk shaklee anda
sms/whtapp 019 6550749 (nurul)

kepada customers yang nak datang ambil barang secara terus dari rumah nurul pun boleh. cuma kena inform awal-awal la ,mana tau nurul keluar COD barang ka, pergi beli stok ka.okey.

Pelbagai Cadangan Set mengikut masalah anda. Antaranya :

- SET MENYUSU bg ibu yg mengalami kekurangan susu badan
- SET BERSALIN bg ibu yg menghitung hari bersalin or dalam berpantang tetapi luka bersalin lambat sembuh
- SET SENDI bg yg mengalami masalah sakit2 lutut, kaki dan sebagainya
- SET HAMIL bg ibu mengandung (trimester 1-3)
- SET KESUBURAN bg pasangan yg berusaha mendapatkan cahaya mata
- SET KURUS bg yg mengimpikan badan langsing or ingin mendapat berat ideal
- SET ANAK BIJAK bg ibu yg prihatin tentang perkembangan anak2
- SET KECANTIKAN bg wanita yg pentingkan kecantikan serta awet muda
- SET DARAH TINGGI, SET KENCING MANIS, SET RESDUNG, SET KESIHATAN JANTUNG

serta pelbagai lagi cadangan SET mengikut budget anda.
Seronok makin hari makin ramai yang nak jaga kesihatn. Rasa berbaloi usaha kami nak sebarkan kebaikan Shaklee ini. SO kalau berminat jom kita roger-roger dan set bila nak jumpa. Nak joih ahli dan perlukan penerangan dari saya pon boleh. Apa tunggu lagi?? Nak barang cepat boleh cari saya 
Dan yang lebih buat saya 'cinta' kerja saya sebagai Pengedar Shaklee Ampang adalah, setiap hari saya dapat rakan baru.
Setiap customer saya adalah rakan saya.

Penghantaran, konsultasi serta cara pemakanan akan diberikan masa COD nanti !! bila jumpa.. senang cerita
see you all...

  
Saya La nurul


Pengedar Shaklee Ukay Perdana

Pengedar Shaklee Seluruh Malaysia

HARGA?
MURAH JER DAFTARLAH SEBAGAI AHLI,
JADI LAH SALAH SEORANG DALAM GROUP


HARGA NYA LEBIH JIMAT..
ANDA DAH LAMA RASA INGIN MENJADI AHLI SHAKLEE?
ANDA NAK JIMAT DENGAN PEMBELIAN PRODUK SHAKLEE?
SAMBIL-SAMBIL GUNA PRODUK DAN DAPAT BONUS BERUPA CASH BACK?

Ingin menjadi sebahagian dari kami?
Anda mahu jadi ahli shaklee dan nikmati potongan hebat 15% - 20%?
ANDA ingin mengetahui cara daftar shaklee?
Mudah sahaja hanya klik di sini:

------------------------------------------------------------------------------------------------

Produk ini bukan bertujuan mendiagnos,merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit Pertanyaan,
konsultasi dan order boleh hubungi saya di:

jika berminat anda boleh terus pm saya
FB nurul nurshida rosnan (KLIK SINI)
FB nurul nurshida vitamin (KLIK SINI)
ATAU SMS/WHATAPP/WECHAT/TELEGRAM
019 6550749


10 comments:

  1. Yang malas nak pos2 tu jumpe je pn nurul ni. blh consult face to face kan...

    BalasPadam
  2. Nak cod kat kota bharu..roger saya..;)

    BalasPadam
  3. Cod terus lagi senang kan..hehee

    JommSihatDanCantik -> ADAKAH ANDA JUGA BEGITU??

    BalasPadam
  4. Terbaik.. customer mudah nak dapat dan pantas. Tak yah tunggu abang posmen. Hehe

    BalasPadam
  5. Betul tu, senang COD.
    Siapa yang area semenyih pula, bolehlah cod dari saya ye !
    Jom Lawat Blog Raikankasih 

    BalasPadam
  6. yg mna nk COD area yg dinyatakan oleh penulis blog la trus call beliau ye

    IDAMAN SETIAP WANITA

    BalasPadam
  7. dapatkan produk shaklee dari puan nurul yang berada di area Ampang.. boleh la cod dgn beliau..

    NUTRISI PENTING UNTUK OTAK KANAK-KANAK SEDANG MEMBESAR

    BalasPadam
  8. Cod paling senang dan jimat..call sid yg berdekatan

    BalasPadam