Pengedar shaklee seluruh malaysia

 Pengedar shaklee seluruh Malaysia

Assalammualaikum..hai saya nurul nurshida.sekarang saya menetap di Ampang Selangor. tapi saya berasal dari Kedah dan dilahirkan disana lah.
saya berkecimpung dalam Shaklee ni dah hampir 1 tahun.kira nya saya mula berbisness saya di Ampang la dan meluaskan ke kawasan-kawasan yang lain.

melalui apa? Pos Laju Malaysia.Alhamdulillah 14buah negeri berjaya menerima barang-barang mereka dengan selamat. anda akan menikmati servis terbaik dari kami,bermula daripada pemesanan barang,sehingga la anda terima barang tersebut,dan sebelum,semasa dan selepas mengunakan produk tersebut.

Penghantaran pos dilakukan diawal pagi. masa penghantaran hanya mengambil masa 1 atau 2 hari waktu bekerja tidak termasuk cuti dan publik holiday.

Treking no.akan diberikan selepas semua barang-barang berjaya dipos.jika anda tidak mendapat respon dari saya,anda boleh terus contact saya atau,inbox saya atau sms,whatapp dan telegram ja saya ke nomber ni.
019 6550749.

selain daripada itu,saya juga meyediakan perkhidmatan perhantaran pintu ke pintu atau Cash On Delivery (COD) bagi kawasan-kawasan berkenaan.

Anda ingin mendapatkan supplemen dan vitamin Shaklee daripada pengedar Shaklee di Kuala Lumpur & Selangor?
anda boleh dapatkan perkhidmatan ini daripada Penghantar Motorsikal saya pada bila-bila masa sahaja,terus kepada anda,. InsyaAllah selamat sampai kepada anda.



Your Distributor (Pn.Nurul)




 Anda boleh menghubungi saya untuk mendapatkan consultation mengenai produk yang sesuai dengan masalah anda, kerana kami bukan sekadar menjual produk, tetapi menjual dengan ilmu, menjual kelebihan produk dan sharing info istimewa untuk anda. Syaratnya, kenalah menjadi pelanggan kami, guide dan consultation akan diberikan secara berterusan kerana kami memastikan anda mendapat after sales service yg terbaik.

 COD area: 

Ampang

Bukit Antarabangsa

Wangsa Maju

Gombak

Kuala Lumpur -

 Desa Pandan, 

Setiawangsa, 

Dato' Keramat, 

Jelatek, 
Tesco Ampang, 

Maju Junction,
 SOGO

 Anda berminat untuk menjadi sebahagian daripada kami? Daftar sekarang..

 DAFTARLAH SEBAGAI AHLI,
JADI LAH SALAH SEORANG DALAM GROUP 
mamazaravitamincentre.blogspot.com
HARGA NYA LEBIH JIMAT..
ANDA DAH LAMA RASA INGIN MENJADI AHLI SHAKLEE?

ANDA NAK JIMAT DENGAN PEMBELIAN PRODUK SHAKLEE?

SAMBIL-SAMBIL GUNA PRODUK DAN DAPAT BONUS BERUPA CASH BACK?


Ingin menjadi sebahagian dari kami?

Anda mahu jadi ahli shaklee dan nikmati potongan hebat 15% - 20%?

ANDA ingin mengetahui cara daftar shaklee?

Mudah sahaja hanya klik di sini:

 ------------------------------------------------------------------------------------------------
 Produk ini bukan bertujuan mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit Pertanyaan, konsultasi dan order boleh hubungi saya di:

jika berminat anda boleh terus pm saya
FB nurul nurshida rosnan (KLIK SINI)
FB nurul nurshida vitamin (KLIK SINI)
ATAU
SMS/WHATAPP/WECHAT/TELEGRAM
019 6550749

1 comments:

  1. Saya pengedar area Batang Kali, Rawang, Kuala Kubu Bharu dan Genting Highland. ..jika anda berada di area kawasan berkenaan ..boleh hubungi saya untuk penghantaran terus ke rumah anda.

    BalasPadam