Set Kecantikan Shaklee Pilihan Saya

assalammualaikum. hai uollss..
Disebabkan hari-hari ada kastomer sms , wechat ,whatapp nurul,tanya pasal SET KECANTIKAN SHAKLEE PILIHAN , kadang-kadang rasa pelik juga,kenapa lah set kecantikan ni menjadi pilihan. ye la ramai dah tahu yang set kecantikan shaklee ni,berkesan ,selamat,tanpa kesan sampingan dan mesra alam. tapi kenapa set ni eheemm..

hehehe..nak tahu sebab nya..




Alhamdulillah,dengan izin Allah, saya betul-betul ingin berkongsi SET KECANTIKAN SHAKLEE pada orang ramai, agar merasai apa yang saya rasa.tak salah kalau kita mencuba sesuatu produk untuk merawat masalah kulit.

Ini la hasil konsisten saya selama hampir 1 tahun. buat lah sesuatu dengan istiqomah..kenapa set ni menjadi pilihan saya? kalau dibandingkan kulit saya yang dulu, memang teruk terutama sekali jerawat dan kulit berminyak. hari-hari nangis,tgok cermin ja nangis.tak da self confident langsung. semenjak saya diperkenalkan set ni alhamdulillah 1 bulan saja kulit saya semakin pulih.

Jom nak tahu apa yang ada dalam SET KECANTIKAN PILIHAN SAYA ni.

VITA E - ESP - VITA C



 JOM KITA TENGOK SETIAP FUNGSI SET KECANTIKAN PILIHAN SAYA

VITA E
  • menjaga kesegaran dan keremajaan kulit
  •  melindungi kulit daripada ultra ungu
  • menjaga kelembapan kulit
  • menghapus radikal bebas yang merosakan kulit
  • mencegah pigmentasi
  • melambatkan tanda penuaan
  • memudarkan garis-garis muka
ESP
  • membantu sel-sel kulit baru
  • keperluan protien yang berkualiti sangat penting supaya sel-sel kulit yang dihasilkanadalah sel-sel yang berkualiti dan kulit kita kelihatan gebu,bersih dan lincin
  • memperbaharui sel-sel kulit,sel yang sihat membantu penyerapan vitamin dan galian dapat dilakukan dengan optimum
VITA C
  • sebagai anti oksidan yang kuat,melindungi kulit daripada pencemaran udara
  • merangsang pembentukan dan peningkatan produksi kolegen kulit yang akan menjaga kekeyalan serta menghaluskan kulit
  • mencerahkan kulit
  • merawat jerawat
BERMINAT UNTUK MENDAPATKAN SET KECANTIKAN SAYA NI
HUBUNGI LA SAYA

NURUL 019 6550749
FB NURUL NURSHIDA ROSNAN
FB NURUL NURSHIDA VITAMIN

OR TERUS PM SAYA. KLIK SINI


0 comments:

Catat Ulasan