COD Shaklee Ampang Selangor Dan Kuala Lumpur

Anda tercari-cari Pengedar Shaklee Ampang atau tercari-cari Pengedar Shaklee Ampang Dan Kuala Lumpur untuk COD Shaklee? insyaAllah pengedar shaklee ampang dan Kuala Lumpur adalah pengedar shaklee yang terlatih. hubungi sahaja saya 019 6550749 .


Bagi pelanggan-pelangan yang nak COD kena inform awal-awal bukanya apa saya nak pastikan semua stok mencukupi serta memudahkan saya mengatur penjalanan untuk penghantaran, dan saya juga menyediakan pengeposan setiap hari waktu bekerja bagi pelangan- pelangan diluar kawasan saya. 




saya menjadi pengedar shaklee bukan sekadar berniaga tetapi untuk berkongsi sesuatu yang baik untuk semua.
saya menyediakan beberapa set vitamin shaklee
1. set memyusu
2. set kurus
3. set kecantikan
4. set untuk kesihatan kanak-kanak
5. set kehamilan
6. set kesuburan
7. set kesihatan lelaki dan wanita
8. set keintiman
9. dan pelbagai lagi set kesihatan 

KELEBIHAN MEMBELI DENGAN KAMI

> Ready Stock
> Akan diberi panduan pengambilan setiap vitamin
> Penghantaran Cepat
> Terdiri dari golongan profesional juga
> Mempunyai pengetahuan yang luas tentang kesihatan dan produk

> Aktif secara online & offline > Membuat training bagi yang berminat untuk menjana pendapatan bersama Shaklee
> Mendapat khimat nasihat dengan percuma 

Untuk maklumat lebih lanjut boleh terus hubungi saya atau whtapp ke no.019 6550749 





 

0 comments:

Catat Ulasan